При определянето на цената счетоводна къща АКТИВ КОНСУЛТИНГ подхожда индивидуално в зависимост основната дейност на фирмата, дали дружеството Ви е регистрирано по ДДС или не, размера на документооборота, брой обслужвани банки, брой назначени служители и други.
За да изготвим индивидуална оферта за Вас можете да попълните формата за запитване, която ще ни даде по-точна предства за организацията на Вашата счетоводна отчетност до момента и реализирания документооборот.
Ориентировъчните цените, по които работи АКТИВ КОНСУЛТИНГ са посочени по-долу, като се съобразяваме с това дали бизнеса Ви прохожда и бихме могли да предложим първоначално варианти с по-облекчени месечни такси.
Фирми, нерегистрирани по ЗДДС | Месечна такса |
---|---|
До 20 документа месечно | 50 лв |
До 50 документа месечно | 65 лв |
До 100 документа месечно | 100 лв |
Над 100 документа на месец | По договаряне |
Фирми, регистрирани по ЗДДС | Месечна такса |
---|---|
До 20 документа месечно | 100 лв |
До 50 документа месечно | 150 лв |
До 100 документа месечно | 200 лв |
Над 100 документа на месец | По договаряне |
Други счетоводни услуги – цени | Месечна такса |
---|---|
Счетоводни консултации за лица, които не са клиенти с абонаментен договор | 20 лв/час |
Изготвяне на данъчни декларации на лица, които не са клиенти с абонаментен договор | 30 лв |
Годишно приключване на фирми, които не са клиенти с абонаментен договор | По договаряне |
Подаване на нулеви Справки-декларации по ДДС | 20 лв |
Цени за обслужване на персонал | Месечна такса |
---|---|
До 2 служители | 15 лв |
До 5 служители | 25 лв |
До 10 служители | 50 лв |
Над 10 служители | По договаряне |
Всички цени са крайни, с включено годишно приключване за фирмата Ви, събиране на документи от клиента, интернет банкиране и извършването на всички административни услуги.